Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

πυραμις ω πυραμίς ποιά μυστικά θα μας αποκαλύψεις;


Να και τα δικά μου πέντε που δεν ξέρουν οι πολλοί.

1.Απολαμβάνω το να είμαι κυρίαρχος του εαυτού μου και να μην υποκύπτω σε οτιδήποτε παρά μόνο αν εγώ το θελήσω. Μπορώ να γίνω απίστευτα σκληρή με τον εαυτό μου και να τον τιμωρώ ή να του επιτρέπω κάνοντας του δωράκια. Εχω καταλήξει πως ο σκοπός της ζωής μου είναι το πως θα τον βελτιώσω, και κάθε τι γυρίζει γύρω από αυτό. Για μένα όμως, ποτέ για τους άλλους. Οι άλλοι; Μα δεν υπάρχουν άλλοι... Εξάλλου βρίσκω ότι τα παιχνιδάκια με τον εαυτό μου είναι πολύ πιό διασκεδαστικά από το να παίζω με τους άλλους.

2.Είμαι ένα πλάσμα αγάπης, αγαπώ τα πάντα και τους πάντες. Ακόμα και στο μεγαλύτερο καθίκι θα βρω τα καλά του σημεία ώστε να μπορέσω να τον ανεχθώ και θα επικεντρωθώ σε αυτά.
Μπορώ να είμαι το πιό ευαίσθητο κι’ευάλωτο πλάσμα που κλαίει με το παραμικρό και το ακριβώς αντίθετο, αδιάφορη και παγερή και να μην αφήνω οτιδήποτε να με αγγίξει, ούτε καν ο ανθρώπινος πόνος των άλλων. Δεν αισθάνομαι απολύτως τίποτα. Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτό δεν διαρκεί πολύ.
Ακόμα δεν έχω καταλήξει τι θέλω να γίνω, να παραμείνω το πλάσμα αγάπης ή να ζήσω σε μία κατάσταστη πλήρους ζεν Αδιαφορίας.
Πάντως εδώ και πολλά χρόνια γνωρίζω καλά τι δεν θέλω να είμαι ... Αρνητικός άνθρωπος. Και όταν το βλέπω σε άλλους απομακρύνομαι ταχέως να μην με μολύνουν.

3.Αν το αποφασίσω μπορώ να πω την αλήθεια όπως ακριβώς είναι χωρίς να με νοιάζουν οι συνέπειες.

4.Πολλές φορές υποκρίνομαι και δεν λέω την γνώμη μου για να μην πληγώσω ή για να μην γίνω κακιά ή για να μην πέσω στο επίπεδο τους. Και κάποιοι με περνάνε για βλάκα και πολύ μ’αρέσει αυτό.
Και κάθομαι και τους παρατηρώ μένοντας σιωπηλή. Τους παραμονεύω θα μπορούσε να πει κανείς. Ξέρω ότι κάποια στιγμή θα χρειαστεί να αμυνθώ και μαζεύω πυρομαχικά. Ξέρω ακριβώς με ποιές λέξεις θα μπορούσα να σκοτώσω έναν άνθρωπο. Αλλά δεν το κάνω, άντε να δώσω λίγες ξώφαλτσες.
Και παραδέχομαι ότι είμαι ένας άριστος στρατηγός και φυλάω καλά τα χαρτιά μου για την ώρα που θα είναι όντως αναγκαία. Και εγώ δεν θα καταφύγω σε ψέματα και λάσπη όπως κάνουν οι άλλοι αλλά στην αλήθεια γνωρίζοντας πως αυτή πονάει πιό πολύ.
Παρόλο που συχνά βλέπω τον κόσμο μέσα από ρόδινο πρίσμα (επιλογή μου), γνωρίζω πολύ καλά τι είναι ο κάθε άνθρωπος που έχω απέναντι μου.

5. Είμαι ριψοκίνδυνη σε αφάνταστο σημείο. Θα μπορούσα να κάνω οτιδήποτε απλά και μόνο για να σπάσω τα όρια μου και να εξαφανίσω τους φόβους μου. Τους οποίους κυνήγησα και σκότωσα έναν έναν με μανία. Δεν φοβάμαι τίποτα γιατί έχω ζήσει καταστάσεις μέσα από τις οποίες έμαθα να επιβιώνω.
Ανάμεσα σε αυτές, τρεις απόπειρες αυτοκτονίας όταν ήμουν πολύ μικρή και η πιό σημαντική ... Το να βρεθείς χωρίς παρελθόν, παρόν και προορισμό σε ξένο μέρος με 900 δολλάρια στην τσέπη και ένα άγνωστο μέλλον όπου έχεις κάψει όλες τις γέφυρες.
Μετά από αυτά και διάφορα άλλα ξέρω πως και ο τελευταίος άνθρωπος στην γη να ήμουν, θα επιβίωνα.

1 σχόλιο:

An-Lu είπε...

1. Κι εγώ, αν και δεν το ασκώ συχνά το σπορ!
2. Στο ευάλωτο κομμάτι είμαι μέσα...με την αγάπη προς άπαντες έχω μια "μικρή" δυσκολία!
3. Ομοίως
4. Στις σρτατηγικές θέλω ιδιαίτερα φιλενάς!
5. Ομοίως, αν δεν δεν μου έχει δοθεί η ευκαιρία να το αποδείξω...