Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

Άλλος ένας κρίκος στην αλυσίδα

Το παιχνιδάκι πλέον είναι αρκετά γνωστό. Πρέπει πούμε 5 πράγματα για εμάς και να δώσουμε τη σκυτάλη σε άλλους πέντε.
Συνεχίζω την αλυσίδα από τον Σάκη.

Πέντε πράγματα για εμένα εν συντομία...
  1. Είμαι πολύ παρορμητική (ζυγός γαρ), πράγμα το οποίο το έχω πληρώσει πολλές φορές και απ' ότι φαίνεται θα συνεχίζω να πληρώνω.
  2. Δυσκολεύομαι να ανοιχτώ αλλά εάν το κάνω είναι άνευ όρων (κακό αυτό).
  3. Δεν βάφομαι επί καθημερινής βάσεως. Μόνο αν είναι για γιορτές και πανηγύρια.
  4. Μου αρέσει το αντικείμενο εργασίας μου. Πριν τρια καλοκαίρια δούλευα 9 με 9, 9 με 10 και δε με πείραζε καθόλου, ένιωθα πολύ ζωντανή και δημιουργική. Δυστυχώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει και τώρα το να βγάλω το 8άρο το θεωρώ έως και επίτευγμα.
  5. Μου αρέσει να παρατηρώ τα χαρακτηριστικά των άλλων. Ένα βλέμμα, μια ουλή, το στόμα, οτιδήποτε. Μου αρέσει να βρίσκω την ομορφιά στον απέναντι, ακόμα και αν οι υπόλοιποι τον θεωρούν άσχημο. (Ρε γμτ μόνο στον Κεντέρη δεν έχω βρει οτιδήποτε που να μου αρέσει).

3 σχόλια:

ellinida είπε...

1 Ε ναι!
2 Ναι και σε αυτό.
3 Επίσης
4 Μπλιάχ ρουτίνα.Βαρέθηκες και δεν είναι πιά πρόκληση. Μάλλον καιρός για αλλαγή;
5 Επειδή είναι ανέκφραστος πάντα, σαν κέρινο ομοίωμα, γι'αυτό!

An-Lu είπε...

1-3. Ομοίως!
4. Περίπου ναι! Μου αρέσει η παρούσα δουλιά μου κι ας μην είναι πάντα δημιουργική...
5. Μα είναι πεπονοκέφαλος! Σα να του ζούληξες το κεφάλι για να του βγάλεις το μυαλό ;-)

Ανώνυμος είπε...

@ellinida δεν τη βαρέθηκα τη δουλειά μου, το μαλάκα που συνέχεια γκρινιάζει γιαάσχετα πράγματα 8 ώρες το 8άρω βαρέθηκα :(((

@an-lu αχαχαχαχα άκου "πεπονοκέφαλος" τρομερό λέμε :)))