Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2007

Θέλω...

Θέλω να ξυπνήσω και το κινητό μου να έχει πνιγεί στα μηνύματά σου. Η μάλλον, θέλω να μου στείλεις ένα, που να λέει τα πάντα. Θέλω να δω πως είσαι όταν ξυπνάς, πώς μυρίζεις πριν πέσεις για ύπνο. Θέλω να νιώσω την ανάσα σου ζεστή, δίπλα στο αυτί μου.. Θέλω να νιώσω το χέρι σου μέσα στο δικό μου. Θέλω να νιώσω πώς είναι να με αγκαλιάζεις κ να λυγίζουν τα γόνατά μου. Θέλω να σου λείπω, να με αναζητάς. Θέλω να πάμε μια βόλτα, στο νησί σου. Θέλω να μου δείξεις τι σε συγκινεί. Θέλω να δω φωτογραφίες σου από το σχολείο. Θέλω να μπω στην ζωή σου, από ένα μικρό πλαϊνό παράθυρο.. όχι με φασαρίες, ήσυχα ήσυχα, έτσι που να μην αναταράξω την καθημερινότητά σου. Θέλω να μπω στην ζωή σου κ να τα κάνω όλα λίμπα.. μόνο για μένα. Θέλω να χαϊδέψω τα μαλλιά σου, τα μούσια σου που τόσο αγαπάς. Θέλω να με φιλάς στα χείλη κ να χάνομαι στο φιλί σου. Θέλω να μου χαϊδεύεις τον σβέρκο, έτσι που με κάνει να ανατριχιάζω. Θέλω να σε ταΐσω μπουκίτσες μπουκίτσες στο στόμα. Θέλω να σου γράφω ποιήματα. Θέλω να ακούμε δίπλα δίπλα την τρελή μουσική που μας αρέσει, να σχολιάζουμε τους στίχους, να τσακωνόμαστε για το σε ποιόν αρέσει κάτι πιο πολύ. Θέλω να σου φτιάχνω το ουίσκι σου κ να χαλαρώνεις. Θέλω να τσακωνόμαστε, να ουρλιάζουμε κ μετά να πέφτουμε ο ένας στην αγκαλιά του άλλου. Θέλω να ακουμπήσεις πάνω μου. Θέλω να ακουμπήσω πάνω σου. Θέλω να μου μιλάς μέχρι που να με παίρνει ο ύπνος, κ να συνεχίζεις. Θέλω να σε δω να χορεύεις, όταν είσαι πληγωμένος, δυστυχισμένος, μεθυσμένος, με το τσιγάρο στο στόμα. Αντρίκεια. Θέλω να ταξιδέψουμε, να σου μάθω όλα αυτά που είδα στην ζωή μου. Θέλω να με πάς εκεί που πέρασες τόσα χρόνια από την δική σου.Κ εγώ δεν ξέρω τι θέλω...Θέλω.. Θέλω εσένα.

Γιατί οι Ζυγίνες, τα θέλουμε ΌΛΑ!

6 σχόλια:

Ζυγίνα είπε...

...και καλά κάνουμε!
Μόνο όταν ζητάς τα πάντα,μπορείς να λάβεις "κάτι"!

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Oh, yeah...

Ανώνυμος είπε...

θέλω να είμαι ευτυχισμένη. Γιατί τώρα δεν είμαι. Λουλουμπλου, καμιά ιδέα;

LoulouBlu είπε...

Birbrilo:

χμμμ..

ο μόνος τρόπος να είσαι ευτυχισμένη είναι να βρείς κάτι που να σε γεμίζει... είτε αυτό είναι χόμπυ, ή δουλειά, ή γράψιμο, ή καινούριο φλέρτ, ή ένα σκυλάκι.. κάτι ότι να ναι τέλος πάντων!

Εγώ τώρα έχω χωρίσει, έχω ανακαλύψει τη χαρά του μπλόγκιν', της γυμναστικής κ του τζίν τόνικ!!!

:)

An-Lu είπε...

Gin tonic ακούω και πολύ με αρέζει!!!!
Να κανονίσουμε καμία συνάντηση για ποτό; Ολο καφέ-καφέ, θα μας γίνουν τα νεύρα φύκια! ;-)

ellinida είπε...

Αχ ναι έτσι και ακόμα παραπάνω, στο κάτω κάτω δεν θα πάρουν ότι κι'ότι.
Με συγκίνησες, αλλά ολιγαρκή σε βρίσκω, εγώ θέλω παραπάνω! :)))
Ω φαντάζομαι συνάντηση από ζυγίνες γαλιάντρες να πεταλουδίζουν από το ένα θέμα στο άλλο. :)))