Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Όταν τα ζώδια θυμώνουν...

το τεστακι απο το facebook:
Το κάθε ζώδιο έχει την δική του δυναμική. Αυτό έχει να κάνει με την ιδιοσυσταση του αλλά και με το πώς χειρίζεται πολλές φορές τα νεύρα του. Νεύρα που έτσι όπως έχει γίνει η ζωή , πολλές φορές είναι πανω από τις δυνάμεις μας να τα ελέγξουμε. Ταύρος σε υαλοπωλείο ή Αναίσθητος Ιχθύς?

Μου έβγαλε αυτό:
Οι Ζυγοί στα νεύρα τους πολλές φορές σε ακραίες καταστάσεις σε πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα. Τους έστησες , θα σε στήσουν, τους απάτησες θα σε απατήσουν. Όταν όμως σημάνουν τα τύμπανα του πολέμου δεν κάνουν υποχώρηση αλλά αναχώρηση, δηλαδή κοινώς την κάνουν. Σπάνια το τ...ραβάνε στα άκρα . Όταν συμβαίνει όμως αυτό είναι συνήθως σε σχέσεις και σε βάθος χρόνου, κάνοντας των άλλο να φύγει αυτός από μόνος του.με

Το οποίο στην περίπτωσή μου είναι παραπάνω από ακριβές.
Για να δούμε τί θα βγάλει στα υπόλοιπα ζυγόπουλα....

1 σχόλιο:

Marialena είπε...

Η επίτιμος Ζυγός είπε και ελάλησε και αμαρτία ουκ έχει:

Νaturally born samurai! Αν δεν θες να δεις τη κόψη του σπαθιού μου & το κεφάλι σου στο πιάτο, μίλα μου όμορφα και μην παίζεις με τα νεύρα μου, γιατί η υπομονή και δη του Κριού, έχει τα όριά της και όταν αυτά ξεπεραστούν, καλύτερα να πάρεις το κουβαδάκι σου και να πας σε άλλη παραλία, γιατί αλλιώς σε πήρε και σε σήκωσε η μήνη του Κερασφόρου Πολεμιστή...