Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

απαντήσεις στο παίγνιον



Οκ αρχίζω πρώτη το παίγνιον της κυρίας Ζυγίνας.

5 αγαπημένα πράγματα;
Εχω πολλά και είναι αδύνατον να ξεχωρίσω. Ωστόσο θα ζούσα χωρίς αυτά. Δεν νομίζω όμως ότι θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να γράφω. Αρα μολύβι και χαρτί. Οκ ο υπολογιστής πιό χρήσιμος γιατί τα οργανώνεις καλύτερα (σε ένα χαώδες μυαλό σαν το δικό μου απαραίτητη η τάξη) και δεν χρειάζεται να σβήνεις για να διορθώνεις. Ωστόσο θα ζούσα και χωρίς αυτόν.
Ωστόσο νομίζω πως το πιό χρήσιμο πράγμα που μπορεί να έχει κάποιος είναι ένας αναπτήρας. Τουλάχιστον μέχρι να μάθω ν'ανάβω φωτιά με τις πέτρες.
Ναι οκ, το πήγα στο Ναυαγός, αλλά πάντα με μάγευαν τέτοιες σκέψεις. Επιβίωση σε νησί και το πως θα τα έβγαζα πέρα.
Ναι οκ το πήγα μακριά, το παραδέχομαι.:PPPP

5 αγαπημένα μπλογκς;
Νομίζω πως πρέπει να είμαι εντελώς ειλικρινής εδώ αλλιώς δεν έχει νόημα.
Τα δικά μου! Εχω πάνω από 5 και τα περισσότερα είναι κλειστά και κάνω παιχνίδι μόνη μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι αρλούμπες γράφω. Ιδέες και άλλα διάφορα.

Μουσικές;
Ολες αρκεί να με κάνουν να νοιώσω. Και το εννοώ όλες. Παίζουν και τα καψουροτράγουδα λαικά εδώ. Ω ναι... :)))

Βιβλία;
Αλλο δύσκολο. Σίγουρα ποίησης.
Το μονόγραμμα του Ελύτη. Ο Ελύτης γενικά.
Η έρημη χώρα του Ελλιοτ σε μετάφραση Σεφέρη. Ο Ελλιοτ γενικά.
Μπόρχες ο Θεός
Ντύλαν Τόμας και ο θάνατος δεν θα έχει πιά εξουσία, τον διαβάζω τώρα.
Πρεβέρ και λοιποί Γάλλοι Ελυάρ, Αραγκόν κλπ
Και σίγουρα βιβλία ζεν.
Και σίγουρα αρχαία ελληνική φιλοσοφία.

Θα ήθελα να δω γραμμένο το όνομα μου (οκ και το νικ αλλά προτιμώ το όνομα) στην ψυχή του. Πουθενά αλλού.

Δεν θα ήθελα να είμαι κάποια άλλη. Ας ήμουν η ίδια, πιό αδύνατη. Καλά, αν ήμουν και Μπάρμπι δεν θα με χάλαγε βέβαια.:)))

Είμαι δεμένη με τα εξής νούμερα
25
9
61
με το 12 (δεν ξέρω γιατί αλλά όποιο νούμερο δω το προσθέτω ώστε να μου βγάλει το 12).
Το 7 μ'αρέσει πολύ.
Το 5.
Το 8.
Και το 2 που είναι εντελώς κουφό αλλά μοιάζει να έχει μιά μεταφυσική σημασία στην ζωή μου.

Να προσθέσω κι'εγώ μιά ερώτηση στο παίγνιον;
Αγαπημένες λέξεις

Αγάπη
Ηλιος
Θάλασσα
λουλούδια (όπως η ωραιοτάτη παιωνία που σας άφησα)
Σύμπαν

Βουρ κυρία Ζυγίνα. Σειρά σου!

1 σχόλιο:

An-Lu είπε...

Εφ όλης της ύλης σε βλέπω φιλενάς!