Παρασκευή 18 Μαΐου 2007

Στα σοβαρά....


1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Που σηκώνομαι το πρωί και αναρωτιέμαι πως γουστάρω να περάσω την μέρα μου.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Το μπαλκόνι μου, τα λουλούδια μου, η θάλασσα, οι σκύλοι μου, οι γάτες μου και η ελπίδα πως κάτι πραγματικά ωραίο μπορεί να συμβεί σήμερα.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Πάντα θα βρω κάτι για να με πιάσει υστερία γέλιου, χαχανίζω συνέχεια και δεν είμαι διόλου σοβαρό άτομο.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Αγαπάω τα πάντα γύρω μου.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Βλέπω τα ελαττώματα των άλλων και αυτό με ενοχλεί.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Χεχ στα δικά μου βέβαια! Θέλει και ρώτημα;
Σε εκείνα των άλλων πάντα ψάχνω να βρω ελαφρυντικά... μεγάλο σακατιλίκι αυτό.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Οδυσσέα μάλλον.

8. Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Οσοι δίνουν το αίμα τους για έναν σκοπό. Οσοι προσφέρουν στην ανθρωπότητα.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Ολα!

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Αδύνατον να διαλέξω αλλά μάλλον ο Καζαντζάκης. Κανείς δεν έχει κάνει να νοιώσω τόσο έντονα ένα βιβλίο.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να είναι άντρας με καλαμπαλίκια. Ξκιούζ μη για την έκφραση αλλά έτσι το βλέπω.

12. … και σε μια γυναίκα
Να μην είναι κατίνα, ζηλιάρα, μικρή.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Εγώ! Το τευλευταίο μου χόμπυ από τότε που ανακάλυψα πως μπορούσα να φτιάξω μελωδίες στο κινητό μου! Και την έχω καταβρεί λέμε! Θα γίνω Καρβέλας!

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν τραγουδάω συνήθως γιατί έχω άγχος μην τελειώσει το ζεστό νερό και μείνω στα κρύα του λουτρού.

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε.
Ζεν στιγμές φώτισης των Jim Mc Mullan & Michael Levin που ήταν η εισαγωγή μου στο ζεν. Εδωσε ένα άλλο νόημα στην ζωή μου.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Οσα παίρνει ο άνεμος.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Αδύνατον να διαλέξω. Ολοι της Αναγέννησης και άλλοι πολλοί από διάφορα κινήματα, αλλά νομίζω πως η πιό προσιτή σε μένα είναι η Georgia O' Keeffe. Για την απλότητα και τα χρώματα και βασικά επειδή ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τα λουλούδια, που γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε είναι η αδυναμία μου.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Ολα με μιά αδυναμία στις αποχρώσεις του μπλε και του πορτοκαλί. Λατρεύω επίσης το λευκό.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Οτι έχω ακόμα σώας τας φρένας με αυτά που έχω περάσει και νομίζω πως κέρδισα κιόλας από όλα αυτά.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Νεράκι του θεού, σε λεπτό ποτήρι με παγάκια ή γάλα;

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν διεκδίκησα τα δικαιώματα μου όταν έπρεπε.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τους αγενείς και τους κακοήθεις.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Πολλές. Κηπουρική, ζωγραφική, μαστορέματα, να "συνομιλώ" με την Φύση.

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Μην χάσω το μυαλό μου.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να βγω από την δύσκολη θέση, συνήθως για να μην πληγώσω λέγοντας την αλήθεια.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
Αύριο είναι μιά άλλη μέρα.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Να χαθώ στην θάλασσα.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Υπάρχω!

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εσωστρέφειας. Επεξεργάζομαι όσα μάζεψα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

11. Μπορείς να το πεις και "κοχόνες" (ισπανικά) ή "αυγά" που έλεγε και ο Ιωαννίδης :P

14. Να κάνεις εσύ πρώτη μπάνιο. Άσε τον άλλο να αγχώνεται ;)

Καλημέρες :)

Lupa είπε...

Πολύ αισιοδοξία και ζεν διάθεση βλέπω... να το κοιτάξετε αυτό! :Ρ

Σοβαρά, λέω να ρίξω κι εγώ μια ματιά στο βιβλίο φώτισης που αναφέρετε μήπως και δω και εγώ τη ζωή αλλιώς!

Καλημέρα

An-Lu είπε...

Δεν χρειάστηκε να κάνω scroll down για να δω ποιός το έγραψε! Το κατάλαβα από τη δεύτερη απ΄ντηση κιόλας!
Σμουτς φιλενάς ;-)

ellinida είπε...

confused
Χιχ ναι αλλά η λέξη καλαμπαλίκια μετράει πιό πολύ. Την λες και γεμίζει το στόμα σου! :PPPPP
(του λου τονισμένο αλλά πολίτα)

lupa
Να σου πω, νομίζω πως πολύ ταιριάζει το ζεν σε μας τους ζυγούς που παλεύουμε για την αρμονία. Δεν χάνεις και τίποτα. :)))

an-lu
Aγαπημένη εσύ! Μου έλειψες τρομερά.
φιλιά άπειρα.:)))