Τετάρτη 18 Απριλίου 2007

η φύση της Αφροδίτης


Είχα πει πως θα προσπαθούσα να εξηγήσω την φύση της Αφροδίτης όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι. Επειδή βαριέμαι να ακούω βλακείες επιφανειακές του στυλ η θεά της Ομορφιάς με τους εραστές και μπλα μπλα για τις περιπέτειες της. Η Αφροδίτη είναι κάτι πολύ βαθύτερο. Και θα έπρεπε να μελετήσουμε τις υπόλοιπες θεές που συμβολίζουν το ίδιο αρχέτυπο. Ιστάρ ή Αστάρτη, Ινάνα, Φρέγια, ίσως και άλλες που δεν γνωρίζω.
Μου βγήκε όμως ψιλοποιητικά το εγχείρημα. Ιδού λοιπόν το παρτ ουάν. Θα επανέλθω. Ενα προσχέδιο είναι ακόμα και δεν έχω ιδέα που θα καταλήξει. Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη.

Νυχτερινοί ψίθυροι της ερήμου που ακολουθώ
έναν φιλόξενο βράχο να βρω
να σταθώ στην κορυφή
απ’το στήθος μου να βγάλω αστραπές
βροντές να ταράξουν της γης τα θεμέλια.

Είμαι εγώ που βρυχώμαι
στον Ουρανό φωνάζω το Αδικο.

Είμαι η γυναίκα
η μάνα
η κόρη
η αδελφή
η φίλη
η ερωμένη
η πόρνη
η σύντροφος.

Είμαι της αβύσσου το χάος.

Είμαι η θεά
Γη και Ουρανό θα καταστρέψω
ν’αφήσω έναν θρήνο

Για κάθε γυναίκα
Μάνα
Κόρη
Αδελφή
Φίλη
Ερωμένη
Πόρνη
Σύντροφο

Επειδή ποτέ δεν με κατάλαβαν

Με χτύπησαν
Με βίασαν
Με ταπείνωσαν
Με πρόδωσαν
Με υποτίμησαν
Με απαξίωσαν

Εναν θρήνο για κάθε γυναίκα που αδίκησαν

Ψυχικά
Σωματικά
Πνευματικά

Ακόμα κι’οι λέξεις μορφή βίας είναι.

4 σχόλια:

Marialena είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω. Απόλαυσα το εγχείρημά σου Ελληνίδα μου! Καλημέρα.

An-Lu είπε...

Χάρμα φιλενάς! Όπως και τα περισσότερά σου άλλωστε!

Lupa είπε...

Μπράβο ellinida μας.
Παιδί της Αφροδίτης
της Ιστάρ
της Αστάρτης...

LoulouBlu είπε...

Μπράβο Ελληνιδα!

Απίστευτο ποίημα..