Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2007

Παιδί του Αέρα και κόρη της Αφροδίτης

Drawing by Aiko_FriKkl

Αδελφές μου εν ζωδίω σας χαιρετω!

Με το καθόλου πρωτότυπο 73% Ζυγός χτυπώ την πόρτα σας και σας προειδοποιώ ότι έχω ωροσκόπο Αιγόκερω, Σελήνη στον Αιγόκερω και Μικρή Άρκτο στον Αιγόκερω (όχι εγώ δεν ασχολούμαι με τα ζώδια καλέ πώς σας ήρθε),
Συνεπώς, ως ανωτέρω δείξαι δεν ξέρω κατά πόσο θεωρούμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα Ζυγού.
Κατά βάση η υπερβολική δόση Αιγόκερω στο ζωδιακό μου χάρτη με έχει κάνει σαφώς λιγότερο κοινωνική από ένα Ζυγό, με ελαφρώς περισσότερη φιλοδοξία (αλλά όχι αρκετή φοβάμαι) και με την τάση πάντα να ερωτεύομαι την Τέχνη και τους καλλιτέχνες αλλά χωρίς κανένα σοβαρό ταλέντο. Ε, ναι δεν ντρέπομαι πια να το πω!! Δεν είμαι καλλιτέχνης!!
Τώρα που το σκέφτομαι ο πιο αντιπροσωπευτικός Ζυγός που ξέρω είναι ο άντρας μου (ναι, ναι, έχω κάνει και το λάθος να παντρευτώ Ζυγό) που και καλλιτέχνης είναι (το πιο κλασσικό στερεότυπο καλλιτέχνη μάλιστα) και κοινωνικός μέχρι αηδίας( δικής μου αηδίας εννοείται). Θα του ζητήσω βοήθεια για το blog.
Παρόλα τα ανωτέρω, διαθέτω το κλασσικότερο σύμπτωμα Ζυγού. Είμαι αναποφάσιστη μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
Καλώς σας βρήκα!


1 σχόλιο:

Ζυγίνα είπε...

Καλώς μας ήρθατε Λουπάκι!
Δεν μας στένετε και κανά μέλι του συμβίου για να συμμετάσχει στο τίμιο τούτο μαγαζί;
(άμα θέλετε δλδ!)
;-)