Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2007

Χμμμ παιδιά λουλούδια



Διάσημοι ζυγοί,έχουμε και λέμε:

Μαικλ Ντάγκλας - ωραίος τύπος

Τζον Λέννον - αξέχαστος

Λουτσιάνο Παβαρότι - εκπληκτική φωνή

Μάργκαρετ Θάτσερ - Χα και η σιδηρά κυρία, ποιός να μου το λεγε!

Γκάντι - Ε ναι σίγουρα!

Μπριτζίτ Μπαρντό -Εχετε γνωρίσει ζυγό μη φιλόζωο;

Τζίμμυ Κάρτερ- Ουπς νάτος και ο φυστικάς

Μάνος Χατζηδάκης - υπέροχος

Κάρολος Κουν - ε τι να πει κανείς εδώ;

Πύρρος Δήμας - ε μα τι λέμε τώρα!

Αντώνης Καφετζόπουλος - χαριτωμένος και πνευματώδης χιχι κι'ακάλυπτος!

Νίκος Σεργιανόπουλος - θεικά όμοφος πριν μπαταλέψει

Ρίτα Σακελλαρίου - Ωπα και το Ριτσάκι (χα είχε και κάτι αμίμητα σουξέ ...)

Aλκηστις Πρωτοψάλτη - θεά, λατρεύω την φωνή της

Ρίτα Χειγουωρθ - το θηλυκό (Put the blame on Mame boys...)

Κατρίν Ντενέβ - Η φινέτσα προσωποποιημένη

5 σχόλια:

An-Lu είπε...

Για να μην σου πω ότι ο Πύρρος γεννήθηκε μια μέρα πριν από μένα και προδώσω ηλικίες!

Lupa είπε...

Ε, οχι ν ατοπαινευτούμε κιολας αλλά οι περισσότεροι λαμπεροί και ταλαντούχοι σε αυτό το Ζώδιο γεννήθηκαν.
Τώρα που το σκέφτομαι εγώ που δεν έχω και κανένα φανερό ταλέντο "Μαμά μήπως μου έχεις πει ψέμματα?"

Ηλιαχτίδα είπε...

Ζυγάκια μου, ευχαριστώ θερμά & για το link μου που βάλατε αλλά & για την πρόσκλησή σας! Θα ανταποκριθώ οπωσδήποτε με postάκι σύντομα!
Σας φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

-birbrilo: απλά καταπληκτική.

Να προστεθεί παρακαλώ!

Ζυγίνα είπε...

@ lupaki
Απλά δεν έχεις ανακαλύψει ακόμα όλα σου τα ταλέντα!

@ ηλιαχτίδα
Καλώς μας ήρθατε!

@ μπριμπρίλω
Θα δούμε τι μπορεί να γίνει για την περίπτωσή σας ;-)