Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2007

Το τρελλό κριάρι σε δράση!



1. Είμαι μια Κριαρίνα με Καρκίνο ωροσκόπο, δυναμισμός κι ευαισθησία μαζί, παρόρμηση με διαίσθηση, αγάπη για περιπέτεια αλλά και για την οικογένεια, τη φύση και τα ζώα.

2. Εκ φύσεως ρομαντική και ιδεαλίστρια, έχω αναπτυγμένη την ισονομία και την ανθρωπιά μέσα μου. Συγχωρώ τους άλλους, αρκεί η πρόθεσή τους απέναντί μου να μην είναι κακόβουλη. Δεν λέω και δεν μπορώ τα ψέμματα. Φτάνω στα όριά μου όταν αισθανθώ απειλή και μόνον, αλλιώς έχω μεγάλη υπομονή και κατανόηση για τους συνανθρώπους μου.
Δεν είμαι κουτσομπόλα, αντίθετα σε αυτά που δεν με αφορούν δεν ανακατεύομαι.

3. Είμαι μάλλον μια εσω-εξωστρεφής προσωπικότητα, καθώς δείχνω άνετη και κοινωνική στον περίγυρο, ειδικά εκεί που αισθάνομαι άνετα, αλλά κατά βάθος παραμένω ντροπαλή (ειδικά στο αντίθετο φύλο)και προτιμώ πολλές φορές να απολαμβάνω πράγματα μόνη μου, όταν δεν μπορώ να τα μοιραστώ με ανθρώπους στο ίδιο μήκος κύματος. Έχω μεγάλη φαντασία και μ' αρέσει να διακρίνω τα πράγματα/καταστάσεις κάτω από την επιφάνεια.

4. Μ'αρέσει που τόσο ο τρόπος έκφρασής μου αλλά και η συμπεριφορά μου είναι ευγενής και άμεση καθώς στη διπλωματία δεν τα καταφέρνω καλά. Όταν η σκέψη μου λειτουργεί σε πολλά επίπεδα παράλληλα, μπορεί να μην δίνω να καταλάβουν στους άλλους τι εννοώ, αλλά και αυτό το βρίσκω ενίοτε χαριτωμένο, καθώς στα σοβαρά θέματα προσπαθώ να ακριβολογώ και να μην "μαριαλενίζω" λέγοντας τις λέξεις με τον δικό μου τρόπο.

5. Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και το μεταδίδω και στο περίγυρο, αλλά διατηρώ τις αμφιβολίες μου για εμένα προσωπικά και για την επίτευξη των στόχων μου. Μαχήτρια μια ζωή, για μένα ισχύει το ρητό "αγαθά κόποις κτώνται".

4 σχόλια:

An-Lu είπε...

1. Για όλα αυτά επιμένω ότι πρέπει να είσαι Ζυγός!
2. Βλ. ανωτέρω!
3. Ομοίως
4. Εδώ σε έχασα λιγάκι, αλλά δεν πειράζει!
5. Ομοίως!

ellinida είπε...

Καλώς την Μαριαλένα! :)))

Marialena είπε...

@ An-Lu: Ε, γι' αυτό και φέρω τον τίτλο της "επίτημης", Ζυγός εξ απεναντίας είμαι! ;-p

@ Ελληνίδα: Καλώς σας βρίσκω όμορφες Ζυγίνες επί τω έργω! ;-D

Ανώνυμος είπε...

Μαριαλένα, κάτι παίζει με την αστρολογία.

Η δικιά μου είναι Κριός με Καρκίνο και είναι κάπως έτσι: Δυναμική και ευαίσθητη, ταυτόχρονα.
Πως λέμε "έχω 2 χόμπι: το μπόξ και το πλέξιμο" ;-)

Τake Care...